poniedziałek, 11 stycznia 2016

Przez chwilę zimowo

Wczorajsza niedziela była dla mnie dniem pracy. Wiem, bywa. 
Wracając więc do domu, weszliśmy na krótki spacer do parku i zrobiliśmy kilka zdjęć telefonem, stąd "niedoskonałość" zdjęć.

Powtórzę się: lubię zimę :-) Ale ujemne temperatury wymuszają stosowny strój - mam na myśli np. kurtkę puchową. Zorientowałam się, że niewiele kobiet lubi puchówki. I ja też uważałam moją za nieatrakcyjną i ... passe.
Ale nadal daje ciepło, więc w ostatnich dniach ją "przeprosiłam", nosząc i delektując się owym ciepłem.



To tyle tytułem wstępu, a teraz przedstawię Wam moją propozycję stroju codziennego na zimowe dni. Otóż, w ubiegłym (już) roku bardzo spodobały mi się swetry oversize, które mogą również uchodzić za tunikę lub nawet sukienkę. 
I taki sweter nabyłam, w kolorze pudrowego różu, z szarą kieszenią.


Sweter świetny, wygodny w noszeniu, miły w dotyku, ciepły i przyznam, że nosząc go w domu również korzystam z kieszeni, wkładając tam np. okulary, kiedy je zdejmuję na chwilę. 
Lubię funkcjonalne ubrania :-)
Aby móc nosić go jako sukienkę, musiałam dokonać pewnego tuningu, który go wydłuży. 
I tak, w butiku znalazłam szarą halkę, nieco dłuższą od mojego swetra, wykończoną tiulowymi falbankami. Od razu zaiskrzyło. Kupiłam i jak chcę, to zakładam i mam modne połączenie swetra z tiulową, podwójną falbanką.
W tej stylizacji, trwając przy kobiecej wizji, założyłam ażurowe, grube rajstopy. 






Gruby, puszysty szalik i czapka na głowę, to zimowy niezbędnik. Bardzo lubię ten dżinsowy kapelusik o kontrowersyjnej urodzie, z rondem obszytym futerkiem. Specjalnie do niego zrobiłam na drutach szal, który mam na szyi. Dodatek bieli i rudego do koloru indygo w szaliku, miał urozmaicić ten zestaw. 
A całość, czyli czapka i szalik miało przełamać, rozweselić pastelową stylizację.



Smaczki dzisiejszej stylizacji to: sweter oversize z tymczasową falbanką tiulową, ażurowe rajstopy i dodatki w tonacji indygo.



Makijaż - kosmetyki Mary Kay
Sweter - Miss City Collection
Halka - Vera Puccino
Kapeusz i kurtka od dawna w mojej szafie.
Szal - własnej konstrukcji

Zdjęcia - Mike Bishop

2 komentarze:

  1. Modelka jak zawsze piękna i strój również :)
    ... a najbardziej podoba mi się torebka i ażurowe rajstopki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiesz, że ja lubię takie ... casualowe wariacje. A torebka, kupiona w sh.

      Usuń