czwartek, 3 grudnia 2015

Red hot tiny peppers


Dziś miało być trochę w stylu boho, trochę etnicznie, a moi Mężczyźni orzekli - hej, Ty wyglądasz jak Red Hot Chili Peppers w jednej osobie :-D 
A tiny dodałam - no bo moje papryczki są malutkie i dla odróżnienia od zespołu, nie śpiewają.


Uwielbiam kolory. Prawie wszystkie. Ale najlepiej jak są intensywne. A teraz tej intensywności bardzo mi trzeba.
Dlatego sięgnęłam po kurtkę o charakterze etnicznym (kupiłam ją kiedyś w Promodzie, kiedy poszłam do sklepu po zupełnie coś innego. I chyba, a może ... na pewno tego czegoś tam nie było...). 
Pod spodem mam czarną długą sukienkę, właściwie letnią, więc sweter w kolorze czerwonego wina był konieczny. W sukience są wszyte troczki po lewej stronie, które pozwalają ją zmarszczyć i tym samym skrócić, w razie potrzeby.
A na dłoniach spod kurtki wystają mitenki, nabyte wczoraj :-) dzielnie osłaniające moje nadgarstki przed chłodem, a właściwie zadające szyku.

Ponieważ przedzimowa aura daje znać o sobie, to nakrycie głowy uznałam za konieczne i padło na turban. Turban, czyli zawinięty na mojej głowie szal.
No i dla dodania pikanterii papryczki :-) Na szyi - naszyjnik mojej konstrukcji, zrobiony z ... dekoracyjnej zawieszki kuchennej, przywiezionej 9 lat temu z Hong Kongu, a kolczyki to ręczna robótka mojej zdolenej koleżanki. 

Nieodzowna torebka damska, choć w tym wydaniu raczej torba, z czerwonej skóry, z uroczymi uszami z czarnej plecionej skóry - prezent mój gwiazdkowy sprzed kilku lat. Odlotowa, bo ma mnóstwo kieszeni, kieszonek,przegródek, klamer ozdobnych, czyli tak jak lubię.
Ot i moja red hot tiny peppers propozycja na jesienny chłód :-)











 W dzisiejszym stroju dla mnie smaczkami są: wszędobylskie czerwone papryczki, turban równie czerwony i mitenki :-)





W mojej stylizacji nowe są tylko:
Mitenki - O.N.E.

Zatem: zaczerwieńmy się czasem, również tej jesieni. Powodzenia :-)

Zdjęcia: Mike Bishop

5 komentarzy:

  1. Radośnie bardzo i cieplutko z papryczkami. Podziwiam pomysłowość i umiar. Kolorystyka super świąteczna. Gdybyś jeszcze gdzieś troszkę śnieżku puchatego znalazła...Brawo. Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...pięknie Ci w tym ... I te mitenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra stylizacja, szczególnie że w intensywnych kolorach jest Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń