poniedziałek, 2 maja 2016

Pożegnanie kwietnia



I jak tu nie napawać się takimi widokami?
A teraz trochę... z szafy.



Stylizacja spacerowo-imprezowa skupiona jest wokół golfa oversize, który kupiłam od Starfish-fashion na FW w Łodzi. Jak widać jego krótki i szeroki fason czyni go wyjątkowym. Zaś cudownie mięciutki materiał, z którego jest uszyty spawia, że nie chce się go zdejmować - ja po prostu w głowie dokomponowuję do niego kolejne rzeczy z mojej szafy i ... noszę. Wiem, niedługo trzeba będzie wyprać ;-)
To był bardzo dobry zakup.
Dla przełamania czerni, pod spód włożyłam złotego koloru top - prezentowany już na blogu i takiegoż koloru buty i złotego koloru ozdobny wisiorek - kupiony w komplecie z jakąś bluzką. Spodnie rurki - oczywiście z powodu ich wygody i tego, że pasują prawie na każdą okazję.
Cdn. 



Golf - Starfish-fashion
Bluzka - Mohito.
Spodnie - od dawna w mojej szafie.
Buty - nn.
Torba - Mohito.
Kurtka - Anataka.

2 komentarze:

  1. ....golf mnie zauroczył. ..jak i Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Pod urokiem golfa sama jestem wciąż, a fryzura - no, rzeczywiście wiele osób zwraca na nią uwagę. A to wszystko zasługa Pani Kasi, mojej stylistki włosowej :)

      Usuń