wtorek, 5 kwietnia 2016

2/2 (dwie drugie) odsłony jednego żakietu

Inspiracją do takich kombinacji z żakietem było też pewne zdjęcie...
Korzystajac z pierwszych, prawdziwie ciepłych dni wiosny, pospędzaliśmy trochę czasu na świeżym powietrzu, odwiedzając m.in. ościenne miasteczka, stąd dwa tła do jednej stylizacji.

1/2 
Z dużą radością przyjęłam fakt powrotu spodni z wysokim stanem. Nie wiem jak Wy, ale ja nie odnajduję się w - swego czasu wszechobecnych - biodrówkach. Częściowo pewnie z powodu mojej budowy ciała. 
Ale... "nie o to, nie o to pani Serwusowa..." :-D
Gapiąc się na powyższe zdjęcie i wyobrażając sobie siebie w takim nieco dandysowym wydaniu, poszperałam w necie i znalazłam odpowiednie spodnie, z wysokim stanem i szerokimi nogawkami. Zestawiłam czerń z odrobiną złota - co też jest nowością w mojej szafie.


 
Tym razem postanowiłam odpowiednio pokazać urok i kunszt wnętrza mojego żakietu. Można zgodnie z prawdą rzec, że to tylko podszewka..., ale do niej dobrałam odcień złotej bluzki i pasek wpisał się w ogólną koncepcję złotego muśnięcia.

2/2


W spodniach brakuje mi jedynie kieszeni. No cóż, trzeba będzie zrezygnować z nonszalanckiego wkładania rąk do kieszeni... 
Nie można mieć wszystkiego.







Dobrze go znajduję, w każdej scenerii, ten żakiet rzecz jasna. A przy obecnej pogodzie może być nawet postarzegany jak płaszcz wiosenny.

Żakiet - Zuza Wychowaniec.
Spodnie - H&M.
Bluzka - Mohito.
Torebka - G.Baczyńska.
Buty - Karoń.
Pasek - kupiony w butiku Olmai.

Zdjęcia - Mike Bishop


4 komentarze:

  1. ...bardzo ciekawe zestawienie... ja też lubię spodnie z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że to bardzo ciekawe zestawienie jest bardzo trudne do sfotografowania tak, by oddać jego ekscentryczny urok.
      Również cieszę się z tych spodni.

      Usuń
  2. Myślę, że całe piękno tego żakietu byłoby widoczne przy nieco jaśniejszych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, dzięki. A czas podpowie pewnie jeszcze inne rozwiązania, np. z sukienkami...

      Usuń