wtorek, 2 lutego 2016

Co kryje piękna paczka?

Co kryje piękna paczka?
Myślę, że nasz kot Fredek Wszędobylski Pierwszy, zadaje sobie to samo pytanie, próbując tę paczkę nosem, zębami i pazurami. 
Ha! Jednak byłam szybsza :-)
I wszystko jasne, w paczce była kurtka kupiona na kiermaszu zorganizowanym przez More&More Fashion (post poprzedni). 
*Kot Fredek na pewno był rozczarowany zawartością, choć papier przypadł mu do gustu, ku naszemu przerażeniu w nocy ;-) Kto ma koty, to wie jak one uwielbiają wszystkie torby, foliówki, reklamówki, pudełka tekturowe i papier... szczególnie taki szeleszczący.
Otóż kurtka... długa, w 80% wełniana, w 20% z poliamidu (rękawy, do których przydaje się moja podręczna rolka), przyjemnie ciepła :-) Na pewno w takiej odsłonie zimy jaką mamy teraz. A na słowo przyjemnie, szczególnie składa się futerko na stójce/kołnierzu, które cudownie otula moją szyję. 
Kurtka asymetrycznie zapinana na suwak i napę, na lewym ramieniu. Suwaki użyte w kurtce kolorystycznie idealnie pasują do zapięć w mojej torebce, co mnie niezmiernie cieszy.
Zima teraz trochę jak w marcu: trochę słońca, trochę deszczu, resztę wiatru, trochę... śniegu - właściwie to tyle, ile widać w prawym górnym rogu na zdjęciu poniżej. Ale chłodno jest, więc czapka na głowie konieczna, rękawiczki i jeśli krótsza spódniczka, to przydatne zakolanówki, które też mogą zdobić.


Wybrane przeze mnie trzy odcienie czerwieni (od maliny, prze truskawkę, po czerwone wino) mają przełamać i ocieplić optycznie czarno - szary wyraz mojej stylizacji.



Do "smaczków" dzisiejszej stylizacji (oprócz w/w maliny, truskawki i czerwonego wina ;-) ), zdecydowanie zaliczam: kurtkę - której zakup bardzo mnie cieszy; zakolanówki - frywolne przez kokardki i figlarnie denerwujące przez to, że zsuwają się w trakcie energicznego marszu; czapkę - ciepłą i uroczą (a przez futrzany pompon - owoc pożądania kota Fredka, który jeśli tylko znajdzie ją w zasięgu swojego pyszczka, czy pazurów zaraz ją kradnie i ucieka...).




*I kot Fredek (właściwie Frodo), wieloimienny, czujny, niezmiennie skory do wszelkich psot i kocich niegodziwości, szczególnie wobec swojego starszego towarzysza Leona. Lorda Leona. Po prostu Leona ... i wszystko jasne.










Kurtka - More&More Fashion.
Czapka - butik Olmai.
Sweter - Cameieu - wyprzedaż sprzed 2 lat.
Torebka - nn, stoisko w Porcie Łódź, sprzed roku.
Sukienka, zakolanówki - nn, od dawna w mojej szafie.
Kot (jeden i drugi) - z miasta Łodzi pochodzi :-)

Zdjęcia - Mike Bishop

8 komentarzy:

  1. Energetycznie,radośnie,cieplutko i swoją ścieżka. Jak Leon i Frodo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście coś w tym jest! I nawet wiem co :-D ale o tym...szaaa. Albo przy innej okazji. ;-)

      Usuń
  2. Kurtka pierwsza klasa! Czerwone dodatki dodaja jej pazura. Mam nadzieje ze zalape sie na taki kiermasz podczas mojego majowego pobytu w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że może się spotkamy podczas Twojego majowego pobytu, na dłużej niż ostatnio i w bardziej cywilizowanych warunkach. A kiermasze sama będę śledziła, więc myślę, że z Fb Albo na stronie More&More Fashion) dowiesz się kiedy będzie. To ... do zobaczenia :-)

      Usuń
  3. Zakochałam się w tej stylizacji... kurtka jest przepiękna i te dodatki pięknie dobrane. .. A zakolanowki ..mmmm ;)
    ... pozdrawiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Aniu :-)A koty na to: mmiauuu...

      Usuń
  4. Świetna stylizacja. Kurtka i dodatki idealnie współgrają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) dziękuję i również pozdrawiam ciepło.

      Usuń