sobota, 13 lutego 2016

Bransoletki na każdą okazję

Przeglądając Fb w poszukiwaniu ogłoszenia mojej koleżanki odnowicielki drewnianych mebli, niechcący trafiłam na: Bransoletki na każda rękę.
I zdjęcie - jedno, drugie.., kolejnie... i wsiąkłam. Ech...

A dziś, po uprzednim umówieniu telefonicznym, przybyłam i oglądałam, przymierzałam, wybierałam.., aż do pięknego skutku.
Rękodzieło do wyboru, to: bransoletki, wisiorki, kolczyki, jak również bransoletki męskie. Robione też na zamówienie.  
W większości bransoletki - przynajmniej te, które mnie interesowały - wykonane są z kamieni półszlachetnych. Ale są też z rzemyków, ze szkieł barwionych, z przywieszkami lub bez.
Kamienie półszlachetne, inaczej ozdobne, to minerały, skały i twory pochodzenia naturalnego, organicznego. Każdy z tych kamieni ma swoje specyficzne właściwości, które wpływaja na organizm osoby noszącej je. 
Zatem przymierzałam bransoletki z agatu rubinowego, labradorytu



 pereł hodowlanych
 i w końcu prawdziwie szykowne: Noc Kairu z piaskiem pustyni
 ale też ozdobny krzyżyk na rzemyku
 i blue marmurki, kolorowe agaty
I wiele innych: z lawy, bawolego oka, jadeitów, agatów trawionych szarych i czarnych, onyksu, hematytu, kwarcu dymnego...

A zdecydowałam się na Noc Kairu fasetowaną, z przywieszką (a ta z przesłaniem) - przeze mnie "ochrzczona" Księżycową nocą Kairu. I zamówiłam coś jeszcze, do kompletu :-) Jak będę miała, to się pochwalę.
Przeczytałam, że Noc Kairu to kamień szczęścia, generator energii, wzmaga opanowanie, daje energię, stabilizuje emocje, odstrasza ludzi niechcianych, pomaga w stanach bólowych, artretyźmie, reumatyźmie, depresyjnych stanach. Noc Kairu to kamień wiedzy i nauki, pomaga zauważać światełko w ciemności i sięgać gwiazd. To teraz mój kamień szczęścia :-)
A to wszystko i jeszcze więcej dostaniecie TUTAJ
Zatem jeśli ktoś jeszcze nie ma uroczego drobiazgu dla swojej Ukochanej z okazji Walentynek, może skorzystać. Nie martwcie się, że możecie nie zdążyć przed niedzielą. Ukochana kobieta z pewnością ucieszy się z prezentu bez okazji :-)

2 komentarze: