środa, 8 czerwca 2016

Podróże małe i duże 1

Ostatnio, będąc radosną urlopowiczką, oddającą się relaksacyjnemu zabiegowi prasowania męskich i niewielu damskich T-shirtów, usłyszałam w czas umilającym programie telewizyjnym, takie zdanie: Kto podróżuje, wielokrotnie przeżywa swoje życie.
Postanowiłam/liśmy sprawdzić to ponownie na sobie :-)
Tu: Wąwóz Korzeniowy Dół w Kazimierzu Dolnym.



Ta naturalna rzeźba Matki Natury robi ogromne wrażenie, korzenie drzew są splątane w sposób niesamowity, a czasami kojarzą się z jakimiś np. wielkimi jaszczurami schodzącymi w dół...

Moja stylizacja w nieśpiesznej podróży: golf już prezentowany na blogu (tu i tu), świetnie sprawdzający się w bardziej eleganckich sytuacjach, jak i codziennych. 
Tak, tak ... to ten, co to żal zdejmować żeby uprać ;) Pod krótkim golfem turkusowy top z cienkimi ramiączkami, ponieważ pogoda była nad wyraz kapryśna. Spodnie typu rurki, też wielokrotnie na blogu, ponieważ je lubię i często noszę. Chcąc zaakcentować kobiecy styl nawet w podróży, włożyłam turkusowy naszyjnik kupiony dawno temu "u plastyków" i sprezentowany mnie, ostatecznie oraz bransoletki  w kolorycie srebra i turkusu - uwielbiam ich pobrzękiwanie (już pisałam to kiedyś).
A wszystko to przez buty, które to dostałam, można by rzec - na dzień dziecka, które we mnie mieszka ;) Buty sportowe Nike Zoom Fit, w bardzo żywych kolorach. Są co prawda dedykowane studiom fitnesu, czy salom gimnastycznym. Ale jako rzekłam - wewnętrzne dziecko zdecydowało, jak to w dziecięcym świecie się praktykuje (śpi się w nowych butach), włożyłam je na nasze piesze wędrówki. Buty bardzo miękkie, lekkie, w trakcie aktywności fizycznej "oddają"energię ucisku. Wygodne i ładne.


A tu: ruiny gotyckiego zamku królewskiego.



Na kilka minut przed deszczem.
Podróże kształcą - kolejny truizm?
Uwielbiam podróżować. Często podróże są inspiracją do działań, zmian, ewolucji... Ta też tym w pewnych momentach była.

Golf - Starfish-fashion
Top, spodnie - od dawna w mojej szafie.
Buty Nike Zoom Fit - prezent.
Biżuteria - prezent

Zdjęcia - Mike Bishop



2 komentarze:

  1. ...buty wpasowaly się w kolorystykę :) bardzo ładna stylizacja na różne wędrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Turkus od zawsze pojawia się w mojej szafie... Czyli jest z czym buty zestawić.
      A wędrówki, podróże, małe włóczęgi wymagają wygodnego obuwia, nie zaszkodzi oczywiście jeśli będzie ono ładne ;) Ech...

      Usuń