niedziela, 12 czerwca 2016

Moda ze Starfish

Eksplorując Showroom na XIV Łódzkiej Edycji Fashion Week (który ku mej radości będzie organizowany w Łodzi nadal) , wpadły mi w oko "spodnie z uprzężą" od Starfish i od pierwszego wejrzenia zapałałam do nich uczuciem chciejstwa. 
Pisałam o tym w jednym poście (konkretnie wiszą pierwsze od prawej, z szelkami). 
Skoro zaistniało uczucie, to musiało dojść do spełnienia :) 
Marka Starfish to dwie młode, energiczne kobiety: Magdalena Szlufarska i Paulina Żynkowska. Sympatyczne, kreatywne łodzianki - nie wiem czy z urodzenia, czy z zasiedzenia. Ale w Łodzi tworzą. 
A tworzą bardzo ładne, unikatowe i jednocześnie funckjonalne ubrania, głównie z miękkej dzianiny. Materiały (nie tylko dzianiny) w całości są produktami polskimi. 
Jestem zauroczona używaną przez Panie dzianiną, a właściwie ubraniami z niej uszytymi. Jest niezwykle miękka, nic się z nią (czyli z ubraniami) niewłaściwego nie dzieje w praniu (w kilku postach prezentowałam już golf, o którym pół żartem, pół serio mówiłam, że szkoda mi go zdejmować do prania).
Dziś zaprezentuję Wam owe "spodnie z uprzężą" - nazwa własna, zrodzona w głowie mej, od pierwszego spojrzenia na spodnie ;) 
Spodnie z dzianiny, typu jogger, ale z wysokim stanem, który świetnie podkreśla talię. 
A szyku, swego rodzaju pazura, dodają im podwójne szelki, które można nosić razem, albo osobno, lub całkiem odpiąć. W miejscu przypięcia szelek wstawki z eko-skóry, będącymi ozdobnymi wzmocnieniami.






Uważam, że z powodzeniem można zadawać szyku w tych spodniach, realizując się w aktywnym, codziennym funkcjonowaniu :)



Spodnie - Starfish.
Bluzka złota - Mohito.
Baleriny - nn.
T-shirt blue - sh.
Tenisówki - nn.
Plecak - Espirit kilka sezonów temu.

P.S. Na Fashion Week, Panie ze Starfish zwróciły też moją uwagę na spódnicę w tym samym stylu, ale o niej będzie w osobnym poście ... wkrótce :)

4 komentarze:

  1. ...spodnie super... uprząż... ciekawa ...a cała stylizacja podkreśla Twoja rewelacyjną pupę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D ... spodnie, uprząż, pupa... no dobra - powiało Grey`em ;) Ale przecież jesteśmy już dorosłe :D A tak serio, no to może i odważne, ale jestem już w tym wieku, kiedy nie podążam ślepo za modą, tylko selekcjonuję, wybieram uważnie z niej co dla mnie może byc dobre, co podkreśli atuty, a ukryje nidoskonałości, na przykład. A przy tym fajnie, jak jest ciekawe, niespotykane, z dobrego materiału i świetnie wykonane.

      Usuń