niedziela, 13 marca 2016

Projekt kobieta

Dawno mnie tu nie było, pisemnie :-)

Ale dziś wczesnym popołudniem uczestniczyłam w miłym evencie, zwanym Projekt kobieta, który miał miejsce w kawiarni Tektura Kawa & Bistro w Łodzi, oczywiście. I nie żałuję. Myślę, że te panie które przyszły podzielają moje zdanie. 
Oto kilka zdjęć robionych tel. komórkowym, na gorąco relacjonujących moje pierwsze kroki.
Czyli skorzystałam z zabiegu na dłonie, peelingu i masażu. Mmmiłe uczucie i takie gładkie dłonie...

Skorzystałam także z makijażu, doboru kolorów do mojej karnacji i cery, przy użyciu kosmetyków Arbonne Poland. Wykonawczynią mojego makijażu była pani Nina, kosmetyczka, zdecydowanie znająca się na rzeczy, ponieważ nie jestem "łatwą twarzą" do malowania, a jednak efekt końcowy był wspaniały.
I tu troszkę pośmiałyśmy się z mojego dzisiejszego wyglądu, bo ubrałam się na czarno z elementami bieli i kiedy zorientowałam się, że pani Monika robi mi zdjęcia, a ja w czerni, na czarnym i w takiej pozycji, ze splecionymi rękami ... no nic ino jako żywo, nie żywa ;-)

Poniżej gama kosmetyków Arbonne Poland, naturalnych odpowiednich nawet dla wegan, do popróbowania i nabycia.
Ubrania  do mierzenia i kupienia (i skorzystałam oczywiście, ale o tym wkrótce) od łódzkich producentów.

Nie uszła mojemu zainteresowaniu śliczna biżuteria Malowane korale, ręcznie robiona, o misternie wykonanych detalach, ale w ferworze przymiarek, makijażu nie zrobiłam zdjęcia. 

Lubię takie wydarzenia, gdzie można coś pooglądać, zasięgnąć rady, kupić, albo nie kupić, a wszystko - w tym przypadku - w kawiarni, z pyszną kawką i ciastkiem w gratisie (na pewno tym razem), w tle.
Podobno ciąg dalszy nastąpi.


4 komentarze:

  1. ...super że są takie wydarzenia ... i cudowne kobiety które mają takie fantastyczne pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Może na następne uda nam się wybrać razem? Będę w tej kwestii "urabiać" Wszechswiat właściwymi myślami :)

      Usuń
    2. ...wszystko idzie ku dobremu więc wybiorę się z Tobą z przyjemnością :)

      Usuń
    3. zatem pozostaje mi trzymać rękę na pulsie :)

      Usuń