piątek, 5 maja 2017

Blue world in Anataka

W szafie Anataki znalazłam m.in. niebiekości. Na tę okoliczność kolorystyczną wybrałam po pierwsze bluzkę Jess Paski rozpinaną, jak sama nazwa wskazuje - w paski, z fikuśnie zawiązanymi rękawami 3/4. Dekolt ma wszytą gumkę, czyli można nosić ją z odkrytymi ramionami.
  






I niebieska koszula Senisa z nadrukiem w serduszka. Również rozpinana, klasyczna w kroju. 
Moje dzisiejsze stylizacje łączą spodnie. 
Spodnie Echo granatowe, z delikatnie prześwitującymi błyszczącymi drobinkami, z czerwonymi przeszyciami z boku i lamówkami przy kieszeniach. Od razu pomyślałam, że dobrze z nimi będzie współgrać moja biżuteria z kamieni "noc Kairu". Spodnie przypominają legginsy, są delikatnie rozciągliwe i zależnie od pozostałej stylizacji, butów, mogą być zarówno eleganckie, sportowe, codzienne.


W zestawieniu z białą koszulą Bianco, rozpinaną częściowo od góry. Jedynym zdobieniem jest elegancka granatowa lamówka wzdłuż zapięcia. 
Koszule z Anataki mają możliwość zapinania podwiniętych rękawów. A każda kobieta będzie wiedziała, czy chce z tego skorzystać, czy nie jak np. ja, bo też woli luźno puszczone rozpięte mankiety.





Bluzka Jess Paski - Anataka.
Koszula Senisa - Anataka.
Koszula Bianco - Anataka.
Spodnie Echo - Anataka.

Zdjęcia - by M.

2 komentarze:

  1. Koszule mają swój ponadczasowy styl i to w nich uwielbiam. Można połączyć styl sportowy z eleganckim. I to jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń