czwartek, 8 grudnia 2016

Starfish na głowie - cd.



Nawiązując do ostatniego mojego posta, w którym wspomniałam, że dobrze jest ubierać się stosownie do pogody i dbając o zdrowie, nosić czapki w zimie, prezentuję kolejną propozycję Starfish na nasze głowy.
Czapki a`la smurfetki, czapki-krasnalki, zwykłe-niezwykłe, wygodne, ciepłe, efektowne. Zwykłe, bo od wielu lat podobne funkcjonują w modzie użytkowej. Ale niezwykłe, bo są fantazyjnie skrojone - trochę są jakby rozszerzane wokół twarzy a i tak jest w nich ciepło, długie - można je głęboko naciągnąć, ułożyć wg fantazji. Mają różnokolorowe wnętrze. No i faktycznie dobrze się w nich wygląda, nawet osoby, którym generalnie czapki ujmują urody, mają good looking.
Myślę, że mogą być odpowiednim nakryciem głowy zarówno dla kobiety jak i mężczyzny.
















































A ja mogę powiedzieć, że na szczęście lubię nosić nakrycia głowy, czy to czapki, czy inne...


Czapki - Starfish.
Kurtka - Starfish.


Zdjęcia - by M.

2 komentarze:

  1. ... czapkę noszę jak jest już bardzo zimno ale Twoja stylizacja mnie zauroczyła i z przyjemnością sięgnę po nakrycie głowy zanim zrobi się baaaaardzo zimno :) gdzie można kupić czapkę firmy Starfish ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to chyba zawsze nosiłam czapki. No, może ostatnio, kiedy poruszam się samochodem, to zdarza się, że czapka idzie w odstawkę. Ale nie na długo :)
      Czapki Starfisz można kupić kontaktując się przez stronę na Fb.

      Usuń