poniedziałek, 19 grudnia 2016

na każdy dzień

Kiedy już jest zimno, zwykle nosimy ... kurtkę, płaszcz, futerko, czy jeszcze inną wersję wierzchniego odzienia.


Ale pozostaje czasem (albo często) dylemat co pod spód?
Pomyślałam więc, że może zamiast ciepłego swetra, który nie na każdą okazję pasuje - choć zimowa pogoda wydaje się być wystarczającą okazją dla niego - można włożyć bluzę z szerokim golfem/kominem.


Bluza tutaj jest zamiast białej koszuli. Dla takich zmarzlaków jak ja. Bo pod tę szeroką bluzę mogę coś włożyć. Dziś jest to czarny półgolf.






Bluza uszyta z lnianej krepy, w kolorze: biel wełny. Luźnego kroju z duuużym kominem/golfem, który może służyć czasem za kaptur, a zimą pod kurtką może też zastępować szal. Z prawej strony, w miejscu przyszycia komina do bluzy, jest zostawiony otwór, przez który można dodać jakiś ozdobny gadget. Ja założyłam tam bransoletkę, ale ... myślałam jeszcze o gawroszce do innej stylizacji...



Bluza - by Diana Sencerek dla Agnes Odzież Damska.
Półgolf - nn.
Spodnie - nn.


Zdjęcia - by M.

4 komentarze:

  1. ...podoba mi się ta stylizacja :) kolor bieli wełny z czarnym daje efekt niezobowiązującej elegancji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bluza zrobiła na mnie wrażenie od pierwszego wejrzenia. a ponieważ brak mi światła i jasnych kolorów, nie mogłam sie oprzeć :)

      Usuń
  2. Super stylizacja,podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń