czwartek, 8 września 2016

Jesień z Anataką cd.

Ostatnio zaprezentowałam sukienki, swetry... 
A dziś przedstawię Wam propozycję ze spodniami. Bardzo luię spodnie i chyba są one najczęściej wybieraną przeze mnie częścią garderoby na co dzień.
I widzimy tu połączenie spodni SAGA z poprzedniej kolekcji, z bluzą KANGU z nowej. Do tego miłe w dotyku i funkcjonalne torby z filcu - listonoszka i shopper








A na okazje bardziej zobowiązujące spodnie z dzianiny MANUEL, ze wzorem w dużą pepitkę i bluzka ALFA szara i e`cru. Dodatki: torba FORTE szara kratka. Apaszka biała, torba czerwona i buty z mojej szafy.











Ubrania Anataki: wygodne, z dobrych materiałów uszyte, idealne dla kobiet zajętych, zapracowanych, bo pozwalają wyglądać świetnie i czuć się komfortowo mimo codziennego pędu. A stójka w bluzkach ALFA z ozdobną listwą - urzekła mnie :)

Więcej informacji tutaj.

Zdjęcia: by M.

2 komentarze:

  1. ... każda stylizacja ma w sobie pewien smaczek ... a bluza kangur mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń