piątek, 11 sierpnia 2017

Biała kamizelka

Lunch time...

Taki obrazek osoby siedzącej na murku, z laptopem w ręku i kawą w jednorazowym kubku (której tu nie mam) nasuwa bezpośrednią myśl o tym, że to scena jak z amerykańskiego filmu.

Długie kamizelki są modne od jakiegoś czasu. A ja nie mogłam znaleźć takiej, która by mi się bardzo spodobała, dopóty dopóki nie spotkałam tej.
Biała kamizela z wystrzępionej tkaniny, z nadrukami, z kieszeniami, o zdecydowanie modnym kroju - dla mnie i młodzieżowym wyglądzie. Ale nie czuję się w niej przebrana za młodszą niż jestem.



Pod kamizelkę wybrałam czarny, luźny t-shirt z napisem, dla podtrzymania drukowanego sznytu ;) oraz białe, lniane spodnie o szerokich nogawkach.

Na głowie czapka z daszkiem, tzw. baseballówka. Tym razem czarna z ozdobnym nadrukiem.
W gorące dni to właśnie nakrycie głowy, woda do picia, krem z filtrem i okulary przeciwsłoneczne powinny być naszym stałym zestawem.








Kamizelka - Butik Iza.
T-shirt - prezent.
Spodnie - Bonprix.
Baseballówka - prezeznt.

Zdjęcia - by M.


1 komentarz:

  1. słodka ta słomiana torebka z kwiatkami, chcę taką!!!

    OdpowiedzUsuń