niedziela, 1 października 2017

Buty na jesień






Moja obserwacja otaczającego świata jest taka, że zwracamy uwagę na to co nosimy. Ulice, przynajmniej miast, wcale nie są szare (mimo, iż projektaci bardzo często proponują  nam szarość całych kolekcji). 

Ale dopełnieniem każdego stroju i damskiego i męskiego, są buty. Na szczęście czasy, kiedy schludny strój psuły nieczyste buty, mam nadzieję, may już za sobą. Można zatem skupić się na tym jakie te buty nosimy.

Zatem co jest modne tej jesieni?


Podobny obraz
Źródło: internet.





Mokasyny.
Ponadczasowe, wygodne. W przeróżnych wydaniach.
MOKASYNY DAMSKIE ESPADRYLE
Źródło: internet.
Podobny obraz
Źródło: internet.

Botki z aplikacjami: kwiecistymi, koralikami, perłami, świecidełkami. Pomysły na zdobienia kojarzą mi się z nutami folklorystycznymi, biżuterią na stale i odrobiną kiczu. A wszytko razem kobietkowe, dziewczęce wręcz i ... bardzo do przyjęcia.
SKÓRZANE BOTKI NA PŁASKIEJ PODESZWIE Z HAFTEM I SPRZĄCZKAMI
Botki Zara.

Zdjęcie 3 SKÓRZANE BOTKI NA OBCASIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI z Zara
Botki Zara
Buty z futerkiem. Wizualnie na pewno powodują, że jest nam cieplej, przytulniej. 

Podobny obraz
Źródło: internet.
Botki tekstylne. Wydają się leżeć, otulać nogę jak skarpety. W różnych kolorach, na wysokich lub niskich obcasach.
Zdjęcie 1 TEKSTYLNE BOTKI NA OBCASIE z Zara
Botki Zara.
A to moje wybory na tegoroczną jesień.
Buty kupione troszkę dla zabawy, troszkę z potrzeby chwili i resztę dla .... niskiej ceny. Okazuje się, że są bardzo fajne, wytrzymałe i lubię je po prostu.
Mokasyny. Skórzane, klasyczne, beż wpadający w pewnym oświetleniu w pudrowy róż. 


No takich nie mogłam "przepuścić". Botki o rockowym pazurku, a jednocześnie i błyszczące i zamszowe, i aksamitne sznurówki, i wreszcie połyskujące ćwieki :)




Buty z futerkiem - nn.
Mokasyny - TK Maxx.
Botki - Butik Iza.

Zdjęcia - by M.

1 komentarz:

  1. ja też dziś nabyłam botki w kwiaty i nie było osoby która by nie zwróciła na nie uwagi i o to chodzi bądźmy zauwazalni!

    OdpowiedzUsuń